IGB

Connexion

(Article of book - 1978)

Document title

Hierarchie und Einzugsbereiche zentraler Orte auf Grund der Verbrauchernachfrage. Empirische Untersuchung für die Planungsregion Nordhessen anhand von 39000. Interviews.. (Hierarchy and catchment areas of central places on the basis of consumers'demand. Empirical investigation of the planning region of Northern Hesse by means of 39000 interviews.)

Authors(s) and Affiliation(s)

VOGLER L. ;

Abstract

L'étude confirme la mise en évidence du lieu le plus important pour les achats comme lieu central accepté également en tant que tel par la population. En politique régionale, la conception de promouvoir préférentiellement des centres, est donc valable. La plus grande partie de la population y recourt en parcourant d'importantes distances.

Source

Book

ISBN : 3-87994-407-5

Editor : Unknown country of publication (1978)

Millesime : 1978  [102 pages]

Bibliographic references : 100 réf.

Language

Allemand

Localisation

Maison des sciences de l'homme - Paris

Refdoc record number (ud2m) : 12804146 : Permanent link - XML version
Powered by Pxxo