IGB

Connexion

(Article of periodic en Anglais - 2007)

Document title

Do neighbourhoods influence the readiness to learn of kindergarten children in Vancouver ? A multilevel analysis of neighbourhoods effects

Authors(s) and Affiliation(s)

OLIVER L.N. ; DUNN J.R. ; KOHEN D.E. ; HERTZMAN C. ;

Abstract

Etude de la relation entre les caractéristiques socio-économiques (familiales et du quartier) et les facultés des enfants pour apprendre dans les écoles maternelles de Vancouver.

Source

Article of periodic

published at : Environment & planning A / ISSN 0308-518X

Editor : Pion, London - ROYAUME-UNI (1974)

Millesime : 2007, vol. 39, no4 [pp. 848-868]

Bibliographic references : 3 p.

Collation : Illustration ;

Language

Anglais

INIST-CNRS, Cote INIST : 15583 A

Tous droits réservés © Prodig - Bibliographie Géographique Internationale (BGI), 2007.
Refdoc record number (ud4) : 18865172 : Permanent link - XML version
Powered by Pxxo