IGB

Connexion

(Article of periodic en Allemand - 1996)

Document title

Geo-Daten und Analyseinstrumente im Geo-Marketing. - Datenverfüssigkeit, Datenarktualität (Allemand)
Données géographiques et instruments d'analyse en géomarketing. Disponibilité, intégration, qualité et actualité des données

Authors(s) and Affiliation(s)

PETERSEN K. ; MAUS O. ;

Abstract

Starting from the classical market surveying this article delineates the theoretical background of geo-marketing and the meaning of business GIS. It aims at elaborating individual steps of the technical implementation. - (L'A.)

Source

Article of periodic

published at : GIS. Geo-Informations-Systeme / ISSN 0935-1523

Editor : Wichmann, Karlsruhe - ALLEMAGNE (1988- 2000)

Millesime : 1996, vol. 9, no5 [pp. 2-9]

Bibliographic references : 3 ref.

Collation : Illustration ;

Language

Allemand

Localisation

Réseau PRODIG - Paris

Tous droits réservés © Prodig - Bibliographie Géographique Internationale (BGI), 1998.
Refdoc record number (ud4) : 6254815 : Permanent link - XML version
Powered by Pxxo